Job 18 van 19


Report this listing

Solliciteren



Teamleader - Albert Heijn Wemmel


Functie

Voor de vacature van Teamleader voor Albert Heijn heb jij elke dag een gevarieerd takenpakket dat er als volgt uit ziet,
  • Je hebt de leiding over een team mensen en bent dagelijks bezig met de begeleiding, sturing en coaching
  • Je staat in voor het Stockbeheer
  • Je zal uurrooster opmaken voor jouw team
  • Je werkt actief mee op de werkvloer
  • Je werkt met de computer & kijkt e-mails na
  • Door je enthousiasmerende en dynamische aanpak slaag je er als Teamleader in je team blijvend te motiveren.
  • Je rapporteert aan de assistent manager & winkelmanager
  • Je zorgt mee voor het onderhoud van de winkel


Bedrijfsinformatie
Albert Heijn Wemmel behoort tot de groep Peeters Govers. Peeters Govers is uitgegroeid van een klein kruidenierswinkeltje naar de grootste franchisenemer van Albert Heijn. Met een focus op het familiale baten ze momenteel 15 winkels van Albert Heijn uit. Volgende bedrijfswaarden worden hoog in het vaandel gedragen:
  • Vriendelijkheid en integriteit
  • Veiligheid, kwaliteit en Hygiëne
  • Engagement
  • Teamspirit
  • Motivatie

Jouw profiel

Voor de vacature van Teamleider voor Albert Heijn wens je fulltime aan de slag te gaan en Heb je onderstaand profiel:
  • Je hebt reeds relevante werkervaringen achter de rug
  • Je hebt kennis rond winkel administratie
  • Je hebt de hands on mentaliteit
  • Weekendwerk is geen uitdaging voor jou
  • Je hebt ervaring met het aansturen van een team
  • je bent flexibel naar werkuren
  • Je bent gemotiveerd & geëngageerd
  • Je bent stressbestendig & punctueel
  • Je bent op zoek naar een vaste job
  • Je kan gemakkelijk werken vanuit Wemmel
  • De activiteiten van een team coördineren
    Controleren of de richtlijnen voor hygiëne, voedselveiligheid, ... toegepast worden
  • Een bijdrage leveren aan de commerciële en marketingstrategie van de onderneming
  • Promotie-acties voor klanten organiseren
  • De activiteitsgegevens van de afdeling opvolgen en analyseren (omzet, marge, aankopen, lasten, ...)
    Verbeteringen voorstellen
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • Technische steun verlenen aan het team (advies, opleiding, ...)
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Het beheer van rekken superviseren
    Corrigerende maatregelen treffen in geval van onregelmatigheden (producten uit de rekken halen, klanten informeren, ...)
  • Verkoopdoelstellingen bepalen
    De organisatie van het departement opstellen (personeel, inplanting van producten, commerciële acties, ...)
  • Voorraden beheren
    Tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Specifieke dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)

Aanbod

BIJ Albert Heijn bieden we jou onderstaande:
  • Interne opleidingen
  • Afwisselende job
  • Bij Albert Heijn zijn er zeer veel doorgroeimogelijkheden
  • Gratis parkeermogelijkheden aan de winkel
  • Een bushalte op 500m van de deur
Na een succesvolle periode via Accent Jobs mag jij jouw vast contract in ontvangst nemen.

Solliciteren

Stephanie dos Santos Gato
+3227380416

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht